יום רביעי, 15 בפברואר 2012

כניסה נוצצת

 השבוע התחלתי לעבוד במקום חדש בתפקיד עתיר אחריות ומחוייבות, מסוג המקומות שמגיעים אליהם לבושים בדרס קוד ייצוגי ואלגנטי. ידעתי שיום ראשון במקום כזה מחייב כניסה נוצצת והרכבתי את הלוק המוצלח, לדעתי, שישדר את השילוב הבלתי אפשרי של איכות ויוקרה של מי שיודע בדיוק מה הוא שווה, עם ענווה של מי שלא מנפנף במה שהוא שווה.


בכל אופן, החלטתי שאם כבר היתה לי כניסה נוצצת אחת השבוע, מתחשק לי לנצל אותה פעמיים ולהכנס סוף סוף גם לכאן ולפתוח לי בלוג. ואם כבר בלוג, אז שהיה אחד אסקפיסטי ומלא בהבלים מתוקים, שיספק לי מפלט מהמציאות האינטלקטואלית הלא-מתפשרת שסובבת אותי.



הפלא הראשון שהשתמשתי בו היא פלטה  08 מסדרת הפלטות החדשה של גרלן.
אני מגדירה את הצלליות הללו כ'פלא' כיון שגם אם קיימות אצלי באוסף צלליות בגוונים דומים אף אחת מהן לא גרמה לי להרגיש כה מתוקתקת.
הפלטה מכילה ארבע צלליות שנתונות בקופסא מוזהבת, כבדה ומבריקה. הקופסא בעלת סוגר מגנטי חזק, איכותי ובלתי נראה ורק האחיזה בה גרמה לי להרגיש מוקפדת ומלאה בשיק צרפתי.


 les prerles 08, אושר בצרפתית



הקופסא נתונה בכיס הקטיפה המטמטם של גרלן ובתוכה מראה גדולה ומרווחת שמאפשרת להתאפר מולה בנינוחות וארבע צלליות, כולן בגימור שימרי-פנינתי. מביקורות שקראתי אני מבינה שזוהי הפלטה היחידה שהמכנה המשותף בה הוא הגימור, בעוד שהפלטות האחרות מאוחדות בגוונים. נראה לי שגם במקרה הזה הגוונים דומים מאד ומאפשרים איפור מעושן עדין מאד בגוני אפור-סגול נהדרים!



 

 כפי שאפשר לראות בתמונה, הצלליות מגיעות עם אפליקטור דו-צדדי שהשתמשתי בו כדי להתרשם. אמנם אני מעדיפה להשתמש במברשות איפור (אני משתמשת באלה של מאק) אבל נראה לי שאם לא היתה לי ברירה, האפליקטור הזה היה משמש אותי לא רע בכלל!








משחק עם ארבעת הגוונים בפלטה הביא לעיניים מאלפות ועפרון אפור-מעושן של מאק השלים את התוצאה. לזה הוספתי מסקרה של קליניק וגלוס ניודי של מאק.
מיותר לציין שנכנסתי למשרד חמושה בביטחון עצמי ובמבט ששווה מליונים, נכון?



 בעניין הציפורניים התלבטתי רבות. ברירת המחדל המתבקשת היתה להסתפק בפרנץ' מניקור מושקע אך בנאלי. במקום זה החלטתי ללכת על לק Blue label, מספר 997, של דיור.

משובח כמו הוויסקי


 הלק בצבע כחול כהה מאד ובגימור קרם. הפורמולה משגעת והלק נמרח כמו חמאה, ומגיע לכיסוי מלא ומספק כבר בשכבה הראשונה. למרות זאת, אני מרחתי שתי שכבות, שיהיה, למזל.
מעבר לכך, העיצוב של הבקבוק אהוב עלי מאד והמברשת שלו אגדית, שטוחה ורחבה, ומהטובות שנתקלתי בהן. 

מבחינת הגוון ולהשוואה, הלק בהיר יותר מ midnight cami של אסי, ולדעתי קרוב יותר ל Bobbing for baubles, אבל אין לי אותו להשוואה.


כאן הוא מצולם על רקע הפקת אופנה בשיתוף פעולה של מיס פיגי ומגזין instyle, שמשדרת קריצה ומעבירה את הלך הרוח שחיפשתי. נוסף לבלו לייבל מופיע גם הטופקואוט של לאקה, speed dry, ואף הוא מהמשובחים: סופר גלוסי אך לא מצועצע ומתייבש במהירות מסחררת. הטופ שומר על הברק שלו גם לאחר הייבוש אך אין לי אינדיקציה לגבי העמידות מפני ששום לק, עם שום טופ לא מצליח להחזיק עלי מעמד יותר משתיים עשרה שעות.


בחרתי דווקא בבלו לייבל מפני שהוא סופר אלגנטי אבל בכל זאת כחול ולא בנאלי. לדעתי הוא משדר אלגנטיות שמודעת לעצמה עם קריצה מכוונת הצידה מהבנאלי.


אלגנטי עם קריצה;)
 גם לגבי הבושם התלבטתי לא מעט, וחיפשתי בושם עם נוכחות אבל שידע לא להשתלט, שישדר עוצמה ונשיות אבל שלא יהיה מלוקק או מתוק מדי. מתוך האוסף שלי בחרתי את ה black של בולגרי. יש לי אותו כבר המון זמן ואני לא בטוחה אם הוא עדיין מופיע בשוק. למעשה, אני כלל לא בטוחה שהוא בושם לנשים; הוא בכלל לא מתוק אבל מתערבב היטב עם הריח הטבעי של הגוף וכך מתקבלת איזו תערובת חמוצה-מתוקה ששולחת אותי לניו-יורק וברלין ותמיד גורמת לי להרגיש כאילו לפני כמה שעות חזרתי מחו"ל.

הבקבוק, בעיצוב שחור-שקוף מינימליסטי משקף היטב את האופי של הבושם והוא עטוף במעין גומי שמבליט את העירוניות שבו וגם שומרת על הבקבוק בנסיעות כבונוס!



ריח של חו"ל


  


ואם כל זה לא מספיק, גם שמרתי על הלוק במהלך היום בסטייל מטורף!

 כשקניתי את פלטת הצלליות הגדילה הדיילת לעשות והביאה לי, בנוסף לתיק דוגמיות ששווה פוסט משל עצמו, גם את המראה המדהימה הזו לתיק. המראה מגיעה בלי מכסה אבל עטופה בכיס הקטיפה של גרלן, היא כבדה מאד ועשוייה בצבע עופרת מבריקה, כמו במכסה של הפרמייר שלהם. כמובן שעל גב המראה מופיע הסמל של גרלן שמיד מקפיץ את כל תיק האיפור!









איך אני יודעת שיצא מוצלח? החופפת שלי הגיעה למחרת הרבה יותר מתוקתקת ;)

Bliss!



6 תגובות:

  1. טוב זה ממש מרגש!
    אז קודם כל ברכות על הבלוג שכבר מהפוסט הראשון מסתמן כמבטיח מאוד!
    הפלטות האלו של גרלן נהדרות ובחרת באחת מאוד שימושית ליומיום.
    את הלקים של דיור אני מאוד אוהבת, נוחים מאוד למריחה. איפה קנית אותו?
    כמה זמן לא נתקלתי בבושם הזה! אגב הוא מיועד גם לנשים וגם לגברים!
    לקנות משהו ולקבל מתנות זה כיף, ומתנות כמו המראה הזו זה בכלל סוף, עושה את כל הכיף של הקניה!
    מאחלת לך הצלחה עם הבלוג ועוד יותר בהצלחה בתפקיד הנוצץ החדש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יו דנרה!
      איזה כיף לארח אותך לשם שינוי ;)

      אני מניחה שעוד יהיו שינויים בעיצוב אבל בינתיים נחמד כאן!

      אני קונה את הלקים של דיור או במשביר או בסופר פארם, איפה שיש הנחה גדולה יותר:P
      באופן מפתיע (או שלא?) אני מעדיפה את הלקים של דיור על אלה של שאנל. גם הפורמולה וגם המברשת נהדרות.

      תודה רבה על האיחולים, זה באמת תפקיד החלומות כי הוא משלב גם את האוירה המשרדית המתוקתקת וגם עבודה בתרבות וספרות שזה התחום שלי:)

      מחק
    2. איזה כיף לי להתארח!!
      תמיד יש שינויים עיצוביים בהמשך, מה שחשוב זה קודם להתחיל.

      בגלל זה שאלתי, כי הנחה על דיור אין ממש יותר מדי אף פעם ;)

      נשמע תפקיד נפלא, כיף למצוא משהו שמתאים לנו למידות בדיוק :)

      מחק
    3. כן, זה די בגדר נס שהצלחתי להשתחל לשם, אבל מי אמר שניסים לא קורים?

      אגב, שכחתי לומר לך, את מזהה כמובן מאיפה הושפעתי בעיצוב, בצילום ובסגנון, נכון?
      כל הקרדיט אלייך, יא מעולה.

      מחק
    4. תודה נשמה, בסוף את תמצאי את הסגנון שלך ולי ישאר רק לקנא ולנסות לעמוד בקצב...P:

      מחק